گھر > علم > مواد
فولڈنگ میزیں صاف کرنے کے لئے کس طرح؟
- May 28, 2018 -
children-colorful-portable-table16269928574.jpg

ڈیسک ٹاپ کی دیکھ بھال

تہہ کی میز کی سطح آگک بورڈ یا تشکیل بورڈ ہے. پرائمری پلاسٹک سٹرپس یا ایلومینیم مرکب سٹرپس سے بنا ہے. پانی کو براہ راست میز پر نہ ڈالو یا براہ راست اسے پانی کے ساتھ ایک رگ سے مسح کرو. ڈیسک ٹاپ کنارے سگ ماہی کی وجہ سے یہ بہت آسان ہے. اگر پانی سوجن اور خراب ہو تو، بحالی کے دوران، سب سے پہلے ایک میزبان کا استعمال کرتے ہوئے میزبان کے ساتھ ٹیبل ٹاپ تیل کو صاف کرنے کے بعد اسے خشک رگ سے صاف کریں. سروس کی زندگی کو بڑھانے کے لئے، براہ کرم ڈیسک ٹاپ موم ہر 1-3 ماہ تک استعمال کریں. (کار سجاوٹ کی دکان میں فروخت) یہ خوبصورت ہے اور پانی سے بچنے سے بچا سکتا ہے، اور ڈیسک ٹاپ کی زندگی کو بڑھا سکتا ہے.

ٹانگ کی بحالی:

فولڈنگ کے ٹیبل کے ٹیبل ٹانگوں کے لئے استعمال کیا جاتا سٹیل پائپ عموما اسٹائل پائپ کی دیوار پر گھٹ جاتا ہے تاکہ وقت کو بچائے جاسکیں، اور وقت میں خشک نہیں ہوتا. وقت کے ساتھ، یہ سخت ہو جائے گا:

1. mopping کے بعد، وقت میں ایک خشک کپڑے کے ساتھ سٹیل پائپ کی سطح خشک کرنے کے لئے یقینی بنائیں، پھر کار موم پر سپرے یا سلائی مشین کو تیل برقرار رکھنے کے لئے مسح کریں؛

2. تیل کے ساتھ تمام قسم کے سٹیل کے پائپ ٹانگوں سے پھینک دیا جاتا ہے، اسے خشک رگ کے ساتھ مسح کردیں. سطح کو خرگوش نہ رکھنا. سٹیل ٹیوب کی سطح کو صاف کرنے کے لئے کسی نہ کسی اور تیز مواد کا استعمال نہ کریں، خاص طور پر آئینے کی روشنی کو نرم، غیر منسلک کپڑے کے ساتھ چھپایا جانا چاہئے.

3. بلبنگ اجزاء کے استعمال سے روکنے کے لئے جیسے: 84 ڈٹرجنٹ اور کھرچنے مائع، سٹیل گیندوں، پیسنے کے اوزار، وغیرہ دھونے، بقایا واشنگ مائع سے بچنے کے لئے، سٹیل پائپ ظہور کے سنکنرن، سطح پر صاف پانی کے ساتھ دھو واشنگ کے اختتام، اور پھر کار موم یا سپلائی مشین تیل کی بحالی کو رگڑنا؛

4. دھول اور آسان ہٹانے کے گندے سٹیل ٹیوب کی سطح سے ہٹایا جاسکتا ہے، صابن سے دھویا جاتا ہے، کمزور دھویا جاتا ہے، اور بائنڈر اجزاء شراب یا نامیاتی سالوینٹس (آسمان، بینز) کے ساتھ چھپی ہوئی ہے؛ سٹیل کی ٹیوب کی سطح خون خراب ہے اور مختلف ایسڈ منسلک ہیں. پانی سے کھینچیں اور امونیا حل یا غیر جانبدار کاربونیٹیڈ سوڈا حل سے ڈپ کریں. غیر جانبدار ڈٹرجنٹ یا گرم پانی کے ساتھ دھونا. دھونے کے بعد موم بکسنا اور چھڑکیں.